Fraktpolicy
Nedan hittar du den genomsnittliga leveranstiden för alla våra paket:
- När en beställning är gjord tar vi 1 - 3 arbetsdagar på oss att behandla beställningen. Under veckan
det tar en arbetsdag, men om du beställer en fredag kväll eller på helgen kan det ta
lite längre.
– När din beställning har behandlats kommer den att skickas och leveransen tar ett genomsnitt
på 8 - 14 arbetsdagar.
Vi strävar efter att göra beställnings- och leveransprocessen så enkel som möjligt för våra kunder.
Men om du har några frågor eller ytterligare funderingar, tveka inte att kontakta
vårt kundtjänst team. Nedan förklarar vi hur din beställning kommer att behandlas och
levereras.
På grund av längre leveranstider står fraktkostnader på vår bekostnad.
Däremot står fraktkostnader för retur av varor på kundens bekostnad.
Att lägga en beställning
Beställningsprocessen hos Lunara-Stockholm är så enkel som möjligt. Först måste du gå till
produktsida och lägg till den produkt du vill ha i din varukorg. För att göra detta, klicka på
svart "Lägg till i kundvagn"-knapp.
Här är det viktigt att kontrollera att du har valt rätt varianter. Om allt är inne
beställning klickar du på rutan "Fortsätt till kassan". På informationssidan måste du
ange rätt adressuppgifter. Se till att all information är korrekt. När det här
information är korrekt ifylld kan du klicka på knappen "Fortsätt frakt".
På sidan "Utsändning" har du möjlighet att kontrollera de adressuppgifter du har
gick in i. Det påpekas också att varje försändelse skickas helt kostnadsfritt. Som en
som ett tecken på vår uppskattning till våra kunder betalar vi alltid frakt- och leveranskostnaderna.
Du kan nu gå vidare genom att klicka på rutan "Fortsätt till betalning".
I betalningsalternativen har du valet mellan olika betalningsmetoder. På
hellostella.com, alla betalningsalternativ är SSL-krypterade, vilket innebär att du alltid kan lita på
på en säker betalningsmiljö.
- Klarna (uppskjuten betalning)
- Kreditkort (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
- Omedelbart
När du har valt rätt betalningsmetod måste du klicka på
"Slutför beställning"-rutan och du kommer att omdirigeras till din valda betalningsmetod. Följ
instruktioner på denna sida för att slutföra din beställning. I det osannolika fallet att du har några
problem med din beställning kan du alltid kontakta oss.
Fraktkostnader
Vi står för fraktkostnaderna för varje beställning. Alla våra produkter levereras till din dörr
100 % gratis. Det finns heller ingen minsta beställningskvantitet som krävs.
Skicka din beställning
Har du hittat den perfekta looken eller accessoaren på vår hemsida? Då vill du njuta av det som
snart som möjligt! Det är därför vi ser till att din beställning behandlas och skickas så snabbt
som möjligt.
För att säkerställa att vi kan ta ut rimliga priser för våra produkter har vi valt att hämta paket
i stora kvantiteter och skicka dem alla på en gång när vi har nått vår minsta kvantitet.
Vi hoppas på din förståelse och vilja att hjälpa oss att skapa en bättre och hälsosammare
värld.
Observera: Liksom många andra nätbutiker är vi väldigt upptagna och det kan uppstå förseningar
till Coronakrisen. Vänligen ta hänsyn till detta när du gör din beställning. Vi kommer att göra vårt
bäst att skicka din beställning så snabbt som möjligt.
För att säkerställa att din beställning skickas idag, vänligen kontakta oss via e-post. Vårt serviceteam kommer
ger dig gärna råd om rätt lösning.